VIROVITIČKO-PODRAVSKA ŽUPANIJA DOBILA NOVI VIZUALNI IDENTITET
Tekst: A. Radoš
Foto: M. Turkalj
Susret Slavonije i Podravine, zelene šume, vodeno bogatstvo, 16 gradova i općina, geografski položaj i element neočekivanog – sve to sadrži novi moderan i jednostavan logotip TZ Virovitičko-podravske županije koji je nedavno predstavljen u Centru za posjetitelje Dvorac Janković u Suhopolju.
Naime, turizam XXI. stoljeća zahtjeva moderna rješenja, a takav je i novi vizualni identitet TZ Virovitičko-podravske županije kojim je sve rečeno na moderan i istovremeno jednostavan način. Osnovi znak i tipografija logotipa u zelenoj su boji, naglašavaju netaknutu prirodu, ekološki i odgovorni turizam, dok se jednostavnim natpisom Slavonija i Podravina definira novo ime destinacije, ali i njezina geografska pripadnost.
Grafički element novog vizualnog identiteta asocira na prikaz izohipsa na geografskim kartama i prati oblik županije te se sastoji od ukupno 16 linija te na taj način podsjeća na presječene godove drva i valove, implicirajući veliko bogatstvo šuma i vodenih površina Virovitičko-podravske županije.
Osim toga, zanimljiv komunikacijski identitet inspiriran je i činjenicom da je Virovitičko-podravska županija još relativno neotkrivena destinacija, pa je svemu dodan element neočekivanog koji dodatno intrigira moderne putnike koji očekuju raznolikosti na relativno malom prostoru i uvijek su pozitivno iznenađeni obnovljenim dvorcima i kurijama i to posebno na Plemićkoj ruti, zatim odličnom tradicijskom hranom, šumama na Bilogori i Papuku, rijekom Dravom, ambijentalnim selima i gradovima te bogatom kulturno-povijesnom baštinom.