HANZA MEDIA IZAŠLA IZ PREDSTEČAJA TEŠKOG POLA MILIJARDE KN
Tekst: Panopticum/Hina
Foto: Femina
Kako izviještavaju iz sjedišta hrvatskog nakladnika i medijske kuće Hanza Media d.o.o., tvrtka je uspješno završila proces predstečaja i dobila sudsko rješenje o brisanju zabilježbe predstečajne nagodbe. Iz Hanza medije ističu da je realizacija predstečajne nagodbe bila je iznimno složena i zahtjevna jer je, između ostalog, uključivala ukupno šest povezanih predstečajnih procesa te integriranje svih drugih tvrtki iz sustava krovne kompanije.
U sklopu nagodbe duge pet godina podmirene su ukupne obveze u iznosu od 497,8 milijuna kuna. Promatrano statistički kroz petogodišnji period, to znači da je tvrtka Ane Hanžeković gotovo svakodnevno podmirivala prilično krupnu financijsku obvezu u iznosu od oko 273 tisuća kuna, što približno iznosi oko 37.000 eura, kako bi u kontinuiranom razdoblju od 5 godina podmirila gotovo pola milijarde kuna svojih obveza. Podatak je tim više zanimljiv, jer kako navode u svom priopćenju za javnost, Hanza Media d.o.o. je proces financijskog restrukturiranja kompanije i ispunjenja obveza iz predstečajne nagodbe dovršila prije planiranog roka uz trenutnu brojku od 774 djelatnika. S izlaskom iz predstečaja poklopio se nekako i odlazak Marka Smetiška, koji od 31. siječnja 2020. nije više predsjednik uprave Hanza Media d.o.o. Sad je jedina članica Uprave Ana Hanžeković, uz troje prokurista.
Da podsjetimo, u sastavu Hanza Medije su dnevne novine Jutarnji list i Slobodna Dalmacija, zatim tjednik Gloria i Globus, Sportske novosti, ukupno s više od trideset tiskanih izdanja i dvadeset digitalnih izdanja, te Nativ studio, foto agencija Cropix i produkcija web-televizija.