UVOĐENJEM EURA OČEKUJE SE VEĆA KONKURENTNOST HRVATSKOG TURIZMA
Tekst: D. B.
Foto: T. Č.
S prvim danima siječnja 2023. godine započinje turistička kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) povodom ulaska Hrvatske u Schengen, a čime će naša zemlja od iduće godine prometno biti još dostupnija destinacija. Promotivnom kampanjom se očekuje da bi gosti iz EU na taj način s najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam bili bolje informirani i upoznati s uvođenjem eura kao službene valute plaćanja u Hrvatskoj od iduće godine, Zbog toga Hrvatska turistička zajednica ima namjeru organizirano provoditi informativne aktivnosti u EU putem društvenih mreža i online kanala komuniciranja.
Nadalje, treba dodati kako će se u sklopu aktivnosti informiranja provoditi i dodatne aktivnosti promocije ukupne turističke ponude Hrvatske kroz isticanje brojnih turističkih proizvoda, doživljaja i aktivnosti, a koji će od iduće godine u Hrvatskoj biti plativi u eurima.
Naime, očekuje se kako bi pravo ulazak Hrvatske u Schengen te uvođenje eura trebalo značajno doprinijeti daljnjoj stabilizaciji turističkog prometa i potpunom povratku turističkih brojki u Hrvatskoj na predpandemijske razine tijekom iduće godine. Prema dostupnim podacima, u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj je ostvareno 18,8 milijuna dolazaka i 104,5 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast u dolascima od 37 poto te u noćenjima od 25 posto, dok u odnosu na isto razdoblje 2019. navedeno predstavlja 91 posto rezultata u dolascima i 96 posto rezultata u noćenjima. Detaljni turistički podaci s osvarenom financijskom realizacijom za 2022. godinu očekuju se koncem veljače ili početkom ožujka 2023. godine.