“KRALJEVSTVO SLUČAJNOG TURIZMA” POKRENULO MARKETINŠKU KAMPANJU U EU
Tekst: Panopticum
Foto: HTZ
Kako smo već pisali, HTZ u sklopu nove kampanje o Schengenu putem online komunikacije, posebno na društvenim mrežama, dodatno informira sve potencijalne putnike o većoj dostupnosti Hrvatske ulaskom u prostor EU. Iako je najavljene velika recesija za turističku sezonu 2023. novu kampanju će Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provoditi do ožujka 2023. godine na 13 tržišta u zemljama EU. Prema dostupnim informacijama HTZ nije objavio precizni troškovik kao ni media-plan svojih najnovijih marketinških aktivnosti.
Međutim, kako se neslužbeno može saznati, mnogi turistički djelatnici u Hrvatskoj su mišljenja kako bi i bez aktivnosti HTZ-a i utrošenog novca za propagandu strani turisti došli na godišnji odmor na Jadran ili na neki drugi oblik posjeta Lijepoj našoj. Godišnji proračun koji HTZ troši na različite, uglavnom beskorisne marketinške aktivnosti, iznosi oko 50 milijuna eura.
Slučajno ili ne, ovogodišnja turistička promidžba Hrvatske na tržištima EU odvija u isto vrijeme kada i objava vijesti s Općinskog suda u Zagrebu prema kojoj je HTZ povukao tužbu protiv irskog novinara s portala “Total Croatia News” kojom se od nakladnika tražilo 100.000 kuna odštete.
Iako je dobio sudski spor, Irac je nastavio nazivati HTZ ‘Kraljevstvom Slučajnog Turizma‘, kao što je to činio i ranije. Tom konstatacijom je gnijezdo uhljeba i neznalica u hrvatskom turizmu, a kojim upravlja miljenik premijera Plenkovića – Kristjan Staničić na teret državnog proračuna i ujedno desna ruka ministrice Nikoline Brnjac, dobilo najprecizniju definiciju koja ne može biti točnija nego što je navedena u irčevom šaljivom sloganu.