XXI MILANSKI TRIJENALE
U sklopu XXI Milanskog trienala koji se održava od 2. travnja do 12. rujna 2016. godine Republika Hrvatska predstavit će se izložbom pod nazivom SPEKULATIVNO – POSTDIZAJNERSKA PRAKSA ILI NOVA UTOPIJA? Temeljna referenca spekulativne dizajnerske prakse prije svega je talijanska radikalna arhitektonska i dizajnerska praksa 60-tih i 70-tih godina XX stoljeća.
Tekst: Panopticum
Foto: www.vizkultura.hr
U sklopu XXI Milanskog trienala koji se održava od 2. travnja do 12. rujna 2016. godine Republika Hrvatska predstavit će se izložbom pod nazivom SPEKULATIVNO – POSTDIZAJNERSKA PRAKSA ILI NOVA UTOPIJA? Temeljna referenca spekulativne dizajnerske prakse prije svega je talijanska radikalna arhitektonska i dizajnerska praksa 60-tih i 70-tih godina XX stoljeća.
Izložba se tematski naslanja na koncepciju izdanja Milanskog trijenala, odnosno temu 21. STOLJEĆE, DIZAJN POSLIJE DIZAJNA, a kustosi hrvatskog nastupa su Ivica Mitrović i Oleg Šuran.
Izložba predstavlja ukupno deset radova i projekata devetero autora, odnosno autorskih tandema koji djeluju u području dizajna, suvremene umjetnosti, kao i na sjecištima disciplina. To su Lina Kovačević, s projektom Set za romantičnu on-line večeru, Robert Čanak s radom Hibridni zaljev – Iskapanje budućih identiteta, Anselmo Tumpić s radom Tateye, Nikola Bojić s radom Praznina u ulici Felton, Nikola Bojić i Damir Prizmić s radom USB killer, Ivica Mitrović i Oleg Šuran s radovima Eutropia i Južnjačka utjeha, Nina Bačun i Anders Mellbrat s projektom Man-Machine Affairs, Andreja Kulunčić s projektom Zatvorena zbilja: Embrio te Silvio Vujičić s radom Parfem.