IZJAVA ZA MEDIJE PREDSTAVNIKA UDRUGE VJEROVNIKA BIVŠIH RADNIKA I MALIH DIONIČARA JADRAN D.D. CRIKVENICA

Tekst: M. V.

Foto: Jadran d.d.

Povodom natječaja za izradu novog slogana i/ili logotipa i vizualnog identiteta CVR nužno je napomenuti važnost brendiranja zdravstvenog turizma CVR i Kvarnera kroz slogan, vizual i logo rivijere u okolnostima oporavka turizma od korona krize.

“Crikveničko-vinodolska rivijera (CVR) je zahvaljujući prirodnim ljepotama, pogodnim klimatsko-zdravstvenim osobitostima, kupališnim mogućnostima i pogodnom geoprometnom položaju svoj turistički razvoj započela davne 1888. godine te je danas još uvijek omiljena turistička destinacija sjevernog Jadrana i Kvarnera. Iako postoje dugogodišnji problemi, kao primjerice zapuštenost nekad poznatih hotela bez modernih sadržaja koje imaju hoteli u konkurentskim destinacijama, niska kategorizacija većine postojećih hotelskih objekata, sezonalnost i dr., svake godine unapređuje se turistička ponuda u želji za privlačenjem većeg broja turista veće platežne moći kako bi se Crikveničko-vinodolska rivijeravratila u sam vrh sredozemnih ljetovališta, jer sto tridesetgodišnja tradicija pokazuje da Crikveničko-vinodolska rivijerato može zahvaljujući svojim geoklimatskim konkurentskim prednostima u odnosu na ostale turističke destinacije.

Nakon višegodišnjeg, kontinuiranog djelovanja u segmentu zdravstvenog turizma, Kvarner je pozicioniran na turističkom tržištu i u konkurentnom okruženju kao regija zdravstvenog turizma, s jakim destinacijama tradicionalno prepoznatim kao klimatsko-lječilišnim efektom, s mnogim destinacijama koje imaju na svom području dentalne, dijagnostičke, ortopedske, fizikalnoterapijske, rehabilitacijske i druge klinike i institucije, ne zaostaju u ponudi zdravstvenog turizma, koji je u fokusu svjetske turističke scene. TZ Kvarnera i nastavlja s aktivnostima brendiranja zdravstvenog turizma na Kvarneru, kroz sudjelovanje na tematskim prezentacijama i poslovnim radionicama, kao i kroz promociju u okviru sajamskih nastupa na najznačajnijim tržištima. Promocija uključuje i oglašavanje u tiskanim i elektronskim medijima. CIHT konferencija u Crikvenici središnji je forum na temu aktualnosti u zdravstvenom turizmu, a organizira se uz potporu TZ Kvarnera.

UVBRIMD JADRAN smatra da je zdravstveni turizam jedan od najvažnijih brendova Crikveničko-vinodolske rivijere i Kvarnera u okolnostima groženog turističkog sektora tijekom krize COVID-19. Prema istraživanjima najveće konzultantske tvrtke McKinsey globalni turizam jedan je od najugroženijih sektora tijekom krize COVID-19., različite zemlje trebale bi se pripremiti za vlastite modele oporavka i inovirati svoje turističke sektore novim uslugama koji su ključni je za zaokret u turizmu. Prema konzultantskoj tvrtki McKinsey oporavak turističkog sektora može biti spor. Optimistični scenarij oporavka, kombinirajući brzo suzbijanje virusa i rastuće ekonomije, turistički sektor će se oporaviti 2021. godine na razinu 85% 2019. godine , a puni oporavak do 2023. Prema pesimističnom scenariju oporavak turističkog sektora 2021. može biti samo do razine 60% 2019., što dodatno odgađa oporavak turističkog sektora.

Zbog razloga poslovanja turističkog sektora u okolnostima COVID-19 krize, logično je izabrati brendiranje zdravstvenog turizma kroz Slogan, Vizual i Logo Crikveničko-vinodolske rivijere, kao komparativnu prednost zdravstvenog turizma CVR rivijere i Kvarnera u cilju prevencije, rehabilitacije i jačanja zdravlja (imuniteta) turista, odnosno značajan motiv za dolazak turista u Crikveničko-vinodolsku rivijeru 2021. godine. Prijedlog je također testirati 5 najbolje izabranih rješenja slogana, vizuala i Loga Crikveničko-vinodolske rivijere na glavnim emitivnim tržištima EU, kao što je učinila prije nekoliko godina TZ Istre.”

Predsjednik UVBRIMD JADRAN

Mario Vukelić, dipl. ing.

 

Ova web-stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se s time možete slagati, ali možete odbiti ako želite. Slažem se Opširnije...

Left Menu Icon