ZASLUŽUJU LI HRVATSKA DJECA OVAKVO MINISTARSTVO ZNANOSTI I OBRAZOVANJA?
Tekst: Lj. K. / Panopticum
Foto: SPTV
U jeku epidemije korone u Hrvatskoj je zaživjela škola na daljinu. Hrvatski učenici svakodnevno putem TV prijemnika prate nastavu u nastojanju da steknu čim kvalitetnije obrazovanje i jednim dijelom nadoknade redovno pohađanje škole. Osim školske TV koja je doživjela niz stručnih kritika, a koja se emitira putem nacionalne tv-mreže, i na drugim televiziskim postajama Hrvatska Vlada pokušava senzibilizirati širu javnost o potrebama škole na daljinu i to posebno u okolnostima svog predsjedanja Vijećem Europske unije.
Međutim, o kakvom se zaglupljivanju javnosti ali istovremeno i školske djece putem medija radi, svjedoči primjer s naslovne fotografije našeg teksta koja slikovito prikazuje u kojem je stanju Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske na čijem je čelu ministrica Blaženka Divjak. Riječ je materijalu, odnosno “igri detekcije”, kako piše, za 5. razred osnovne škole!
Na kraju, ne možemo a da se ne zapitamo, kakva to bolesna ambicija tjera jednu tzv. “urbanu znanstvenicu”, ili barem kako se već predstavlja, da bude na čelu takvog obezglavljenog ministarstva u HDZ-ovoj vladi?