MOŽE LI HTZ SPASITI TURISTIČKU SEZONU 2020.?
Tekst: B. D.
Foto: GI
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) započela je s aktivnostima promotivne kampanje pod podužim nazivom „The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think“ na sedam tržišta u EU i to u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj.
Kampanja će biti aktivna tijekom lipnja i srpnja 2020., a provodi se intenzivnim oglašavanjem na društvenim mrežama Facebook i Instagram, oglašavanjem na Youtubeu, plasiranjem oglasa putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, city lightsovima i digitalnim panelima. Promotivni materijali i oglasi kreirani za oglašavanje prilagođeni su na svih šest jezičnih varijanti te uključuju turističke proizvode koji su nabolje prihvaćeni na određenim tržištima i motiv su dolaska gostiju u ovo doba godine, a to su sunce i more, nautika, prirodne ljepote, aktivni turizam kroz cycling, kamping, ali i kulturna ponuda. U sklopu kampanje kreirana su dva nova promotivna videa od 30 i 15 sekundi koji će biti korišten za oglašavanje na online i offline kanalima na navedenim tržištima.
Istovremeno HTZ na tržištima koje su za hrvatski turizam prvenstveno avio destinacije poput Velike Britanije, Skandinavije, SAD-a, Kanade, Kine, Južne Koreje provodi kampanju putem on line platforme “Enjoy The View From Croatia” u koju se svojim fotografijama i videima mogu uključiti svi dionici hrvatskog turističkog sektora.
Zasad nisu poznati financijski parametri najnovije i izvanredne marketinške aktivnosti HTZ-a, ali u svakom slučaju neće biti mali. Osim toga, nejasan je odabir zemalja budući da u nekima od njih kriza s korona virusom još uvijek traje i ne pokazuje znakove smirivanja.