DOK TURISTIČKE AGENCIJE PROPADAJU HTZ NEMILOSRDNO TROŠI DRŽAVNI NOVAC NA MARKETING
Tekst: M. Š.
Foto: HRT
U trenucima dok UHPA, Udruga hrvatskih putničkih agencija zahtijeva od Vlade RH žurno donošenje odluke o nastavku mjera za očuvanje radnih mjesta te uvrštenje turističkih agencija u mjeru naknade fiksnih troškova, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) se uz potporu Ministarstva turizma i športa Nikoline Brnjac razmeće državnim novcem u novoj promotivnoj kampanji pod naslovom “Trust me I’ve been there”. Nakon sigurnosnih oznaka “Safe stay in Croatia” koje promoviraju Hrvatsku na nivou jeftinih poruka teleoperatera, turistički umovi iz HTZ-a pokrenuli su novu turističku kampanju. Iako je slogan HTZ-a na engleskom jeziku, taj detalj ministricu Brnjac i njenu turističku družinu neće spriječiti da promotivnu kampanju do kraja srpnja 2021. provodi na 12 emitivnih tržišta, i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Za tu priliku ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac kampanju je opisala kao nastavak pozitivnih promotivnih turističkih aktivnosti te poručila da je Hrvatska u potpunosti spremna za početak turističkih kretanja, što god to značilo.
Istovremeno, dok druge zemlje članice EU, poput Slovenije, Austrije, Grčke, Italije, Rumunjske, Češke i Bugarske, u koordinaciji s Europskom komisijom izdvajaju milijunske iznose bespovratne pomoći za svoje organizatore putovanja kako bi im nadoknadile izgubljeni promet u 2020. godini i time osigurale njihov opstanak, zahtjevi UHPA-e da se na isti način iz programa pomoći EU osiguraju bespovratna sredstva i za turistički sektor u Hrvatskoj, nažalost, nisu uvaženi iako se 70 posto turističkog prometa u pred i post sezoni realizira posredstvom domaćih turističkih agencija.