PRVI HRVATSKI BICIKL NA VODIK

Fakultet strojarstva i brodogradnje iz Zagreba predstavio prvi hrvatski bicikl na vodik, koji je projektirala znanstvenica doc. dr. sc. Ankica Đukić, voditeljica Laboratorija za energetska postrojenja iz Zavoda za energetska postrojenja, energetiku i ekologiju.
Mlada hrvatska znanstvenica za izradu ovog bicikla koristila je kao osnovu električni  bicikl KTM, čiju je bateriju zamijenila energetskim paketom sastavljenim od 60 gorivih članaka snage 300 vata, te vodika kao pogonskog goriva, koji je pohranjen u poseban metalni hidrid. Zamjenom pogonskog sustava bicikl je

FSB

Tekst: Panopticum

Foto:  www.fsb.unizg.hr

Fakultet strojarstva i brodogradnje iz Zagreba predstavio prvi hrvatski bicikl na vodik, koji je projektirala znanstvenica doc. dr. sc. Ankica Đukić, voditeljica Laboratorija za energetska postrojenja iz Zavoda za energetska postrojenja, energetiku i ekologiju.
Mlada hrvatska znanstvenica za izradu ovog bicikla koristila je kao osnovu električni  bicikl KTM, čiju je bateriju zamijenila energetskim paketom sastavljenim od 60 gorivih članaka snage 300 vata, te vodika kao pogonskog goriva, koji je pohranjen u poseban metalni hidrid. Zamjenom pogonskog sustava bicikl je postao tek nešto malo teži od standardnog s baterijom (33 kg), a složen je i napravljen čitav na FSB-u, za što je utrošeno oko 10 tisuća eura.
Hrvatska znanstvenica kao krajnji cilj ima namjeru napraviti prvi hrvatski automobil na vodik, no prije toga će još izraditi motocikl s istim pogonom.

Ova web-stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se s time možete slagati, ali možete odbiti ako želite. Slažem se Opširnije...

Left Menu Icon